2010. október 5., kedd

Kicsi-kocsi egy hónapos

Kicsi-kocsi most töltötte be egyhónapos életkorát, az én tulajdonomban! Ezen jeles alkalomból több dologgal is megajándékoztam.

Kapott szép új rendszámtáblát, ohioit. A képen látható egy példa az itteni kreativ, de ezáltal nehezen olvasható rendszámtáblára. Az enyém FBS kezdetű, akartam valami találó kifejezest keresni hozzá, elsőre ez ugrott be: free born student, vagyis szabadnak született diák. Most ez az itteni státuszom, szabaddá váltam az otthoni kötöttségektől, s diák lettem, az ezzel járó szabadságjogokkal (és természetesen nehézségekkel együtt). Hurrá.

Autóka kapott még szép matricát, nagy H betűvel. Büszkén hirdeti, hogy amellett hogy ohioi, ő magyar illetőségű is. A matrica hirtelen ötlet volt, még a cserkésznapon vettem. Ki gondolta volna, hogy itt csinálok vásárt belőle.

Aztán van még egy meglepije a kicsikének. Még nem tud róla, de már megrendeltem egy szuperszonikus GPS-t. Na nem magamért (én ugye elkötelezett térképpárti vagyok), hanem miatta döntöttem a navigációs rendszer mellett: az utóbbi időben futottam pár felesleges kört, idióta házszámokat kutatva, s hogy kiméljem az autóm állagát, meg a környezetet, egyszerűbbnek tűnt, ha térkép helyett most útitársul egy magyarul beszélő mindentudó szerkezetet veszek. Na majd meglátjuk, mennyire lesz jó társaság.

Szóval autók ünnepel, én is. Telik az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése