2010. augusztus 9., hétfő

A CTP és én

Mi a CTP?
Egy varázs-szó, ami megváltoztatta az elmúlt évemet, s azt hiszem hatással lesz életem következő szakaszára.

Calasanctius Training Program, egy amerikai-magyar alapítvány, amelyik céljául tűzte ki, hogy magyar diákokat, vezetőket, tudásra vágyókat küld Amerikába, ahol keresztény egyetemeken tudást, életlátást, önbizalmat csöpögtetnek az alanyokba.
Egy ilyen alany lettem én is.

Egy éve egy ártatlan telefonbeszélgetéssel indult, egy önkéntes programról, középiskolások üzleti képzéséről. S rá egy évre már én is részt vettem előadóként a képzésben, s nagyon büszke vagyok, hogy megtaláltuk egymást ezzel a társasággal. Olyan értékeket képviselnek, amelyeket én is vallok, s velük együtt most már hirdetem is. Üzletet csinálni, de etikusan. Vezetni (céget, intézményt) keresztény értékek szerint. Tudást megosztani az itthoniakkal, határon túliakkal.

Túl a csíkszeredai Ifjúsági Üzleti Programon, s az amerikai ösztöndíjam előtt vagyok épp. Egy kiválasztási procedúrát megnyerve, kaptam egy lehetőséget, melyet nem lehet visszautasítani: Cleveland-be megyek kommunikáció menedzsmentet tanulni. 2,5 év, tanulás, gyakorlat, profik között, amerikaiul, külföldiek és helyiek között. Megmérettetem újra a helytállásom, a nyelvtudásom, önmagam. S remélem adok általa másoknak, az odaát élőknek, majd az itthoniaknak. Igyekszem majd a fontosabb fordulópontokról tájékoztatni a nagyközönséget eme fórumon.

www.ctpinfo.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése