2010. szeptember 28., kedd

Működik

A skype állapotjelentésemhez irtam nemrég: Cleveland - működik.
Bármilyen meglepő, de egy hónap után otthon érzem itt magam, ráálltam a mindennapok zajlására, találtam barátokat, sok segitő ismerőst, kiismerem magam a környéken.
Amikor elindultam, nem tudtam mi vár rám. Csak éreztem, hogy indulni kell, mert valami célja van az utamnak. Irtam is erről, hogy amolyan zarándokút ez most nekem, megérkezni önmagamhoz, a belső céljaimhoz, s eltávolodni a hajtós, külső körülményeknek megfelelni akaró létemtől.

Működik, mert bár egyedül vagyok, de mégsem járok egyedül az úton. Van AKI megsegit, irányit, mégha nem is mindig tetszik ez. De tudom, hogy elérem a célt, s egy irányba mutat, ami most velem és bennem történik.

Legjobban talán egy ének foglalja össze, amit épp most vasárnap is énekeltünk a templomban.

"Az Úr csodásan működik, De útja rejtve van,
Tenger takarja lábnyomát, Szelek szárnyán suhan.
Mint titkos bánya mélyiben, Formálja terveit,
De biztos kézzel hozza föl, Mi most még rejtve itt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése