2010. szeptember 7., kedd

CTP-sek egyutt Clevelandben


A CTP-rol mar irtam. Ez az alapitvany, amelyiknek a segitsegevel most itt vagyok. Mar az eredmenyhirdeteskor jeleztek: en egyedul leszek Clevelandben, tehat szamitanak az onallosagomra.

Tobb diak van viszon Buffaloban, 3 oranyira innen, New York allamban. Ok egyutt laknak, tobbet tudnak osszejonni, bulizni, egymast segiteni. Sot, van hogy egyutt jarnak egyetemre is.

Nos ez a hetvege alkalmat adott arra, hogy Clevelandben talalkozzunk. Atjottek ugyanis ok is a cserkesznapra. Ket autoval, 8-9 diak. Koztuk jonehany embert ismertem, de a tobbsegukkel most talalkoztam eloszor. Jo volt az elso elmenyeket megosztani. A fo tema az autoszerzes, lakastalalas, koltozos, s az egyetemi indulas, konyvbeszerzes volt.

Cleveland-ikent nem tudtam igazan meg a varost sem megmutatni nekik, hiszen meg en sem neztem korul. Igy viszont egyutt fedeztuk fel a helyet.
A belvarosban az autot elhagyva maris meglepetes ert minket: az elso utkeresztezodesnel Mindszenthy biboros szobra, mogotte egy 56-os emlekmu.
A belvarosban nem sok latnivalo van. Itt vannak a felhokarcolok, nem oly sok, de azert mutatosak. Aztan itt van a Rock and Roll Museum. Mint kiderult, Cleveland a rock hazaja, egy itteni radios nevezte eloszor rock and rollnak ezt a zenei stilust, s ezzel elindult az orulet, valamikor az 50-es evekben.
Az Erie-to a Nagy Tavak egyike, ennek a parjara is lesetaltunk. Csodas napsuteses idonk volt, nehany vitorlas hajozott ki. A partrol egesz szepnek tuntek a felhokarcolok a hatterben.

Megerkeztunk hat ide, Amerikaba. Indul a suli, az ev, kezdodik az itteni eletunk!

Legkozelebb en utazom Buffaloba, s onnet egyutt megyunk a Niagara-vizeseseshez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése