2010. szeptember 7., kedd

Kicsi kocsi megerkezett!

Identitasom kialakuloban! A legfontosabb eleme, az autom is megkerult!

Nem volt konnyu menet, mar kezdtem feladni. Ideerkezesem elott azt az infot kaptam, hogy itt az otthoninal olcsobban lehet regi, de hasznalhato autot kapni. Na lassuk, gondoltam. Internetes es ujsaghirdetesek, aztan autokereskedok. Kezdtek kiabranditani, hogy ennyi penzert (2-2500 dollar) csak ocskavasat, vagy egy rozsdas tragacsot kapok.

Instrukcionak meg megkaptam, hogy ne vegyek amerikai autot (nesze neked Ford Focus), hanem japan, esetleg koreai gepeket nezzek. Igy jottek a Hondak, Toyotak, majd Hyundai es Mazda. S lam, vegul meglett az eredmeny: egy vilagoskek 6 eves, ketajtos Hyundai Accent!

A szavak helyett beszeljenek a kepek (marha fel tudom oket tolteni)!

Es az igazi meglepi: azert kaptam meg ilyen olcson az autot, mert nem tudtak eladni. Ugyanis nem automata valtos, hanem otthoni, kezivaltos! Ami kulon orom nekem!

Azota az autot mar tesztelgettem a varosban, jol szuperal. Sot: szereztem ra egy H betus magyar matricat is! Nem gondoltam volna, hogy ezt itt fogok talalni!

Szoval vigyazat, jovok! Vilagoskek kicsikocsi ujra szaguld.

;

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése