2010. november 3., szerda

Egy elit alakulat tagjaként

Az én elit alakulatom neve: CTP. Vagyis Calasanctius Training Program. Irtam már róla korábban, nyáron, amikor otthon működtem a soraikban. Most épp ideje, hogy irjak róluk innen nézve is.
A programnak köszönhetem, hogy most éppen Amerikában élek és tanulok. Egy ittélő magyar orvos hozta létre 15 évvel ezelőtt. Egy baráti kezdeményezésnek indult, s mára több mint 2oo diák végzett itteni egyetemeken az ő segitségével. Célja, hogy a magyar értelmiségi elitből a jővő reménységeit felkarolja, lehetőséget adva nekik különböző mesteri programokon való részvételre.
De kik is vagyunk mi diákok itt és most?
Orvosok, mérnökök, közgazdászok, bölcsészek, jogászok. Többnyire pár év munkatapasztalat után, s még több jövőbeni siker előtt. 25-35 év között, elszánt lányok és fiúk, Magyarországról, Erdélyből, Dél-Vidékről, vagy éppen Kárpátaljáról. Küzdünk az elemekkel, az amerikai életformával. Élvezzük annak előnyeit, s viseljük hátrányait. Törekszünk a legtöbb tudás megszerzésére a legrövidebb idő alatt, aztán igyekezni haza, ahol várnak minket a 'megváltásra váró' feladatok.
Most kb. 12-15-en tanulunk Buffalo, Cleveland és Niagara Falls egyetemein. A fenti képen csaknem teljes létszámban jelen vagyunk egy amolyan családias vasárnap délutáni összejövetelen. Az asztalfőn az alapitó 'atyánk'.
...
Épp most kaptam a hirt, a CTP a rádió után a TV-ben is szerepelt! Itt a felvétel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése