2010. június 2., szerda

Konyhatündér egyszerűen

A főzőtudományomra nem vagyok igazán büszke. Bár lelkes evő vagyok (ugyan ezt sokan kétségbe vonják :), ám mégsem vagyok egy lelkes konyhatündér. Vagyis többnyire nem. Azonban, ha alkalom és vendég adódik, szívesen készítek valami saját szerzeményt.

Általában könnyű egytálételeket preferálok. A fő jelszavam: az étel készítse el magát! Most egy ilyen saját fejlesztésű étekről számolnék be. Legutóbb benéztem a szekrénybe, hogy milyen hozzávalóim vannak és mit lehetne azokból összehozni. Találtam egy üveg olaszos paradicsomszószt, a fagyasztóban csirkeszárnyat, meg némi hazai krumplit. E három nagyszerű alapanyagból született meg végül a képen látható alkotás: paradicsomos-krumplis csirkeszárnyak.

Egyszerűen egy hőálló edénybe pakoltam a szárnyakat, leöntöttem őket a szósszal, majd még a kockára vágott krumplit is hozzáadtam. Aztán készre sütöttem, vagyis nem én, hanem a sütő.

Jó étvágyat hozzá, ha esetleg kipróbálod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése