2012. január 22., vasárnap

Esküvői fotográfus

A hétvégén újra felcsaptam esküvői fotográfusnak. Anno a húgom esküvőjét örökitettem meg, tapasztalatlanul, de nagyon lelkesen. S szerénység nélkül mondhatom, sikert arattak a képeim. A mostani hétvégén Cleveland közelében fotóztam kedves barátaimat, Mónikát és Lacit. Az esküvőjük pár hete szűk körben zajlott, s most került sor az ünnepi partira és vacsorára.

Az igazi kihivást most az időjárás okozta. Azt gondolnánk, hogy a tél nem a legideálisabb az esküvőre, pláne nem a fotózásra. Mert hogyan néz ki a fehér ruha a fehér havas tájon? Mennyivel szebb is a zöld gyep és a kék ég... De nekem is kellemes meglepetés volt, hogy mennyi játékos hátteret kinál a behavazott táj.

A képek fehérjén lehet technikailag is csalni (például felülexponálással), viszont nekem az ünnepeltek nem sok időt hagytak technikai bibelődésre. A téli minuszok is arra késztettek, hogy minél hamarabb végezzünk a fotózással. Igy kicsit csaltunk. Készitettünk pár benti képet, nem profi studióban, hanem a saját lakásukban. Csodás háttérül szolgált néhány mutatós függöny és tükör. A kinti képekhez szines kellékeket kerestem a lakásban. Találtam piros szivet, madárkát, virágdiszt. Ezeket a megfelelő helyen elhelyezve máris meghitt képeket kaptunk. A kültéri képek egy valódi ohiói farmon készültek. Háttérben piros istálló (ugye a kedvencem), madáretető, befagyott tó és fenyők. No és az ünnepelt párról nem is beszéltem. Nehezen jöttek bele a fotózásba, ám a végére nagyonis felszabadult és humoros lett a dolog. Bizonyitéka ennek néhány kép, izelitőnek itt.

A fotózás után este nagyszerű amerikai-magyar vacsorán és táncmulatságon vettünk részt. Volt töltött káposzta, magyar zene, rengeteg torta (a menyasszony által készitve) és még több kedves vendég.

Sok boldogságot nektek, Mónika és Laci!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése