2012. december 2., vasárnap

Magyar bál újra


Próbáltam összeszámolni hány magyar bálon voltam amerikai tartózkodásom során. Mig odahaza igazán luxus elegáns bálba menni, báliruhát ölteni, itt szinte 2-3 havonta van alkalmam egy ilyen eseményen részt venni. Ide-stova valami 8 bálon jártam már.

New Jersey, elsőbálozók

Az ilyen bálokra illik szmokingot ill. báli ruhát ölteni, s persze nem illik ugyanazt a ruhát túl sokszor felvenni. Nekem is van már egy kis készletem rövidebb és hosszabb báli öltözetekből, kistáskákból és cipőkből. Volt, amelyiket kölcsön kaptam, vagy megörököltem, de vettem is párat.


Az elmúlt két hétben két bálon is voltam. New Jerseyben minden második évben szervezik meg a nagy cserkészbált, ahová más államokból, még Kanadából is jönnek vendégek. Idén több mint 3oo-an voltak. Hihetetlen volt 2o nyitópárt látni a parketten, fiatalokat, akik nemcsak magyarul beszélnek, de kicsit magyarul is élnek.

Cleveland, CTP eslőbálozó fiúk

A másik bál a hagyományos hálaadás utáni magyar bál volt Clevelandben. Itt már otthonosan mozgom, nagyon sok ismerőssel találkozom ilyenkor. Most a legújabb CTPs diákok voltak itt, nekik ez volt az első báljuk, s igazán nagy élmény volt, nemcsak nekik, hanem nekem is. A képek majd mesélnek helyettem.

Cleveland, CTPs lányok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése