2011. július 13., szerda

Én kis cserkészleány leszek...

S lettem. Nem magamtól, hanem mások felkérésére (unszolására). Amit abbahagytam az úttörőkoromban, azt most 2o év múltán folytatom túl a tengeren, egy másik kontinensen.


Tegnap éjjel cserkésznek avattak. Fáklyák és tábortűz mellett, az erdő sűrűjében. Nem kellett vizsgát tennem, hiszen az avatóim szerint eddigi ténykedésem bizonyítja, hogy jó cserkész leszek, vagyok. Kaptam zöld nyakkendőt, no meg kedvenc népdalom, s jókora felelősségteljes elvárást a jövőre nézve.



Mit jelent cserkésznek lenni?

Ha csak hivatalason nézem, akkor egyenruhát, táborozást, a 1o cserkésztörvény betartását. Ha az amerikai magyar cserkészlelkületet is beleviszem, akkor cserkészlét összetartozást, a magyarság megőrzését, egy nagy családot jelent, ahol jelen van minden generáció a nagypapakorútól az óvodásig. Én valahol a középgenerációhoz tartozom. Kicsit olyan, mintha felnőtt fejjel kereszteltek volna meg. Mondjuk nagy változásokat nem tervezek, leszek az aki eddig voltam, s ha tehetem, akkor segédkezem a cserkészeseményeken.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése