2010. április 14., szerda

Vendégház - ahol az álmok valóra válnak



Az előző bejegyzésemben végül is csak a címről nem szóltam.
Genezis=teremtés. Emberként teremtő lények vagyunk, személy szerint jómagam szeretem látni, kézzel fogni az alkotásom, amit létrehozok, amit a tudásomból és energiáimból felépítek. Hát ilyen teremtő alkotás most ez a blog, s ezen keresztül bemutatnék néhányat a nekem sokat jelentő korábbi alkotásaimból is.

Ezek közül, amire igazán büszke vagyok, az a vendégházunk.
Először szívben született meg a ház vágya, aztán fejben formálódott az ötlet, amit nem kevés munkával hoztunk létre. A házról magáról most nem írnék sokat, a fontosabb tudnivalók megtalálhatóak a honlapján, számos fotóval mellékelve. Ehelyett inkább arra biztatok mindenkit, hogyha van valami szívednek kedves vágya, álma (vágyálma:), akkor tarts ki, s figyelj a pillanatra, amikor megvalósíthatod! Mert ha tényleg fontos és értékes neked, akkor megvalósul. De nem magától, hanem csak a Te közreműködéseddel.

Kívánom mindenkinek, hogy teljen annyi öröme az álmai megvalósításában, amennyi nekem volt és van a ház kialakításában és működtetésében.

www.mandokivendeghaz.hu

1 megjegyzés:

  1. Egy visszajelzést kaptam az álmok beteljesedéséről. Kb.3 éve egy nemzetközi csapattal kirándultam kishazámba, s akkor teszteltem velük a vendégházunkat is. Nos Nadja Fehéroroszországból nagyon lelkesen fotózta a házat, az udvart, gyűjtötte az ötleteket. Aztán pedig a saját hazájában indítottak családi vendégházat, ami azóta is sikeresen üzemel.
    Nagyon örülök, hogy ilyen pozitív hatással voltunk valakire, s remélem, minél több hasonló ügy indul egymás hatására!
    (igyekszem majd képet, linket szerezni a fehérorosz konkurensről :-)

    VálaszTörlés