2016. december 10., szombat

Kriszti menni Amerika 2

Igen, ezzel a címmel már korábban, 2o1o-ben írtam bejegyzést. Akkor először utaztam a tengerentúlra, de rögtön hosszabb időszakra: 2,5 évre.

New York látképe Staten Island felől

Most, 6 év elteltével egy újabb utazás ideje jött el, sőt: már nagyon ideje volt. A 2o13-as hazaköltözésem óta nem jártam az USA-ban. Az ottani barátokkal email-en, Skype-on, Facebookon tartottam a kapcsolatot, s többükkel személyesen is találkoztam, amikor Magyarországra látogattak. Viszont most eljött az idő, hogy újra én utazzak.

Az időzítés nem volt a legszerencsésebb: évvége, karácsony előtt, munka közepette. Kizárólag magam miatt nem is mentem volna, de közügyeket képviselve utaztam, a CTP megbízásából. Mentem a régi kapcsolatokat ápolni, új kapcsolatokat építeni, lehetséges támogatásokról informálódni, együttműködési lehetőségekről tárgyalni.

Budapestről egy 4 fős csoporttal utaztam, a sors fintoraként berlini átszállással, sőt berlini légitársasággal, át New Yorkba, ott is a legnagyobb reptérre a JFK-re. A "kis" new yorki kitérő és időeltolódós este után autóval utaztunk le Washington D.C.-be, utunk célállomására, ahol majdnem egy hetet töltöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése