2013. december 26., csütörtök

Az én karácsonyfám


A karácsony nem a karácsonyfáról szól. Én ez ellen úgy "tüntettem", hogy eddig sosem volt saját karácsonyfám. Egyrészt nem nagyon van a pici lakásban hely neki, másrészt kedvem sem volt takaritani utána.

Most viszont egy kósza ötlettől vezérelve alternativ karácsonyfát fabrikáltam. Ahelyett, hogy kivágattam volna egy élő, formás fenyőt, egy meglévő fa alsó ágaiból formáztam fát, mégpedig az erkélyem korlátjára. Igy nem fogalal helyet bent, s még csak porszivózni sem kell utána.


A szobából nézve viszont a kivilágitott fa egy valódi fenyőt sejtet. Sőt: megnéztem az utcáról, onnét egyáltalán nem látszik, hogy a 3. emeleti erkélyemen nem egy kis formás fenyő, hanem csak 3 ágból összerakott kétdimenziós imitált fám van.

Boldog karácsonyt kivánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése