2011. november 27., vasárnap

Előadok

Ha Thanksgiving-hétvége, akkor Magyar Kongresszus Clevelandben. Péntektől szombatig újból beköltöztünk az egyik belvárosi hotelbe, ahol számtalan érdekes programban volt részünk.

Péntek este az irodalmi és művészesten fiatal magyarországi zeneművészek adtak koncertet, valamint egy szinésznő tolmácsolásában Márairól hallhattunk. Szombaton kerekaszal-beszélgetések és előadások következtek, köztük az én előadásom. A turizmus a szivügyem, igy ebben a témaban osztottam meg ismereteimet a közönséggel. "Magyarország turisztikai imázsa. Milyennek akarjuk láttatni országunkat?" volt a programom cime. Érdekes kutatási eredményeket találtam a magyarokkal kapcsolatos sztereotipiákról. Gondolnánk, hogy a németek számára főleg a gulyást, a franciáknak Sárközyt, az amerikaiaknak pedig a forradalmár vitézeket jelentjük? Összehasonlitottam a "magyar márka" értékét más országokéval, más államok turisztikai imázsával. Végül látványos fotókkal és filmbejátszásokkal illusztráltam az ország turisztikai imázsát. Két érdekes videot a lenti linken találhatunk. Az előadásom nagy sikert aratott, s én is igazán élveztem a felkészülést, s magát  a szereplést is.

A szombati program elegáns bállal zárult, ahol az elsőbálozó 16 éves lányok tánca nyitotta meg az estet. Vasárnap két másik CTP-s diáktársam is előadott, igy mi igayán aktivan vettünk részt az idei, 51. kongresszuson.


Magyarország imázsfilm

Budapest imázsfilm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése