2016. február 5., péntek

Miért hímzek?

Mostanában újra rákaptam a keresztszemes hímzésekre. Több alkotásomat is közzétettem már itt. Új kedvencem a Pinterest lett, ahol rengeteg kreatív képet, inspiráló alkotást találhatunk. Ha szerencsénk van, akkor útmutatót ill. hímzésmintát is találunk.

Letöltöttem magamnak "pár" ,mintát, azt hiszem nyugdíjaskoromig is kitart, ha ezt mind meg akarom csinálni. A minták között találtam néhány nagyon találó feliratot, melyek jól összegzik, miért is hímzünk, miért hímzek én magam is.

Az egyiken a felirat magyarul: "Keresztszemest hímzek, így nem ölök meg senkit." Ennél jobban össze sem lehetne foglalni a hímzési tevékenység lényegét: a hímzés terápia, mely lelassít, a kreatív alkotás élményét adja, olyan mint, egy színező, ahol fokról fokra rajzolódnak ki a minták, a színek, hogy a végén valami csodálatos egésszé váljanak. Ja, s mellesleg amíg a tű forgatásával vagyunk elfoglalva, nem idegeskedünk, nem bosszankodunk, s még csak elméletben sem fojtunk meg senkit.

Szóval, aki kedvet kapott, keressen valami jópofa mintát és hímezzen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése