2016. február 1., hétfő

Blog angolul

Nemrég részt vettem egy PR-kurzuson. Az előadásokon kb. 3o-an voltunk jelen, marketingesek, diákok, PR-szakik, újságírók. Mikor a blog témakörére került sor, kiderült, hogy egyedül én vagyok a teremben, aki több blogot is ír. A többieknek ismeretlen volt a blog művelése, mármint a gyakorló blogger oldaláról.

Írok ugye a saját privát blogomba, vezetem a vendégházunk blogját, közösen bloggerkedem kedves barátnőimmel, a non-profit világába pedig a CTP blogján keresztül kalandozom. Ami hiányzott, az egy szakmai blog, így most újítottam: a LinkedIn-en angolul kezdtem rövid írásokat közölni az online kommunikáció és marketing világából.

Nem vágyom világsikerre, főként magamért írok. Angolul próbára teszem magam, hogy hogyan megy a gondolataim írásba foglalása egy másik nyelven, hogy vajon a meggyőzés és self-branding (ön-marketing) világában tudok-e valami színt hozni, valami sajátos megjelenést.

Egyelőre két bejegyzésem jelent meg:

Social media for business

What makes a successful website?

Építő kritikát szívesen fogadok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése