2013. május 30., csütörtök

CTP-Sikersztorik

Újabb referenciamunkámmal szeretnék eldicsekedni. Mióta hazatértem Amerikából, nem tétlenkendtem: azonnal bekapcsolódtam az engem támogató, nekem ösztöndijat adó CTP Alapitvány itthoni munkájába.


Nem hivatalosan felkértek a program kommunikációs vezetőjévé. Hivatalosan még később vállalom be ezt a feladatot, viszont átmenetileg elkezdtem "bedolgozni", kicsit felrázni a CTP-kommunikációt.

Ennek részeként "Sikersztori interjúkat" készitek a korábban végzett és már befutott, sikeres diáktársaimmal. Van köztük, aki több mint 10 éve sikeres vállalkozó, többmilliárdos befektetések kivitelezője (link). Van, aki többgyermekes anyukaként fogott bele az otthonról irányitható webshopjába (Panyi Zsuzsiról már irtam korábban, link). Van, aki példát mutat azzal, hogy még magyar viszonyok között is tud világviszonylatban is magas minőségű szolgáltatást nyújtani (link). S még mielőtt azt hinnénk, hogy köztünk csak vállalkozóként lehet sikeressé válni, itt egy jó példa, hogy az orvosi hivatás területén is tudunk többek lenni (link).

További interjúk jönnek, hiszen mindenkinek van egy története, ami példaként, megerősitésül szolgálhat nekünk. Hiszen el lehet menni az országból, de mi vagyunk rá a példa, hogy vissza is lehet jönni. S a passziv várakozás helyett mi lehetünk saját magunk sikerének a kovácsa.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése