2013. június 10., hétfő

Magasságmérő



Magasságmérőt készitettem, mégpedig családunk legkisebb tagjainak! Mindig szeretek saját készitésű ajándékkal előállni, főként, ha gyerekekről van szó. Ötletem van bőven, festettem már gyereklámpát, himeztem születési értesitőt, varrtam adventi kalendáriumot. Most egy magasságmérő készült filcből.


Az ötlet az enyém, de be kell, hogy valljam, a mintát kölcsönöztem. Az interneten (hol máshol) találtam a mintát, amit kicsit magamra szabtam. Kb. egy hét munka, napi pár óra időráforditással számolva. Kicsit olyan, mint visszamenni az ovis, mesekönyves álomvilágba, s az újonann született gyermekek szemével látni a formákat és szineket. Igy szabtam, varrtam, férceltem. Az eredmény egy majdnem égig érő fa, amin mindenféle kedves állat él, mozog.


A képem épp Emma veszi birtokba a művem. Ő 1,5 eves és a 90 cm-es magasságot épp meghaladja. De nem kell sok idő, hogy felnövekedjen, s elérje a fa tetejét is.

1 megjegyzés:

  1. Абрам Александр üzletember vagyok, aki képes volt újjáéledni haldokló favágó üzletét egy Isten segítségével, akit Benjamin Lee, a hitelkonzultánsnak hívtak. Jekatyerinburgban vagyok Екатеринбург. Nos, vállalkozást akar próbálni, rendezni az adósságát, kibővíteni a meglévőt, pénzre van szüksége az áruk vásárlásához. Problémái vannak a jó hitelkeret biztosításával, szeretném, ha tudnád, hogy Benjamin úr látni fog téged. Ez a megfelelő hely az összes pénzügyi problémájának megoldására, mert élő bizonyság vagyok, és ezt nem tudom csak megtartani magamnak, amikor mások pénzügyi utat keresnek. Szeretném, ha mind kapcsolatba lépne ezzel az Isten által küldött hitelezővel. a többi részben leírtak felhasználásával e nagyszerű lehetőség részese lehet. E-mail: lfdsloans@outlook.com Vagy a WhatsApp / Szöveg + 1-989-394-3740.

    VálaszTörlés