2013. május 17., péntek

Fekete-fehér kiegészitők

Egy ideje fekete-fehér korszakomat élem. Volt már barna-natúr, lila. A fekete-fehéret azért szeretem, mert elegáns, s egy egyszerű trikó is ünnepi tud lenni.

A fekete-fehérhez bármilyen szinű kiegészitő illik. Különösen szeretem a pirossal párositani. Ezzel a szinnel egy kis vagány nőiesség jön az ünnepi fekete-fehérhez. De adhatunk hozzá türkizt, vagy sárgát.

Az elmúlt hetekben az alap ruhatáramat új kiegészitőkkel dobtam fel. Fekete-fehér táskát és ékszereket rendeltem.  A Meska nagy felfedezésem (www.meska.hu), itt magyar kézművesek egyedi termékeit rendelhetjük meg elég jó áron. Vannak itt ékszerek, táskák, ruhák, kisebb dekortárgyak.

Különösen a magyaros termékekre kerestem rá. Találtam is matyó mintás ékszereket: fülbevalót, medállt, gyűrűt. Aztán megrendelésre készitettek nekem egy fekete-fehér szinű, de hagyományos matyó himzésmintával készült tűzzománc nyakéket és karkötőt.


A táskák között is körülnéztem. Itt egy csodás "Landhaus" stilusú táskakollekciót találtam Máthé Zsóka bőrműves készitésében. Végül a kézifogós fekete-fehér pöttyös, masnis táskát választottam. Mióta használom, az ismerőseim sorra kérik a készitő kontaktját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése