2013. február 7., csütörtök

Home office

 Miközben szabadúszóként otthonról dolgozom gyakran elégedetlenkedem a körülményeimmel. Hiányolom a saját irodát, mindennel felszerelt irodasarkot, s közben arról álmodozom, milyen is lenne ideális esetben a saját "home office"-om.

Vidám szinek, minimal design, naptár és programterv a falon

Gondolatban már a főnököm szedett-vetett irodáját is átrendeztem párszor. Átszineztem a falakat, új tárolóhelyeket, fiatalos ülőgarnitúrát és világosságot engedtem be a kicsit megkopott irodába. A saját jelenlegi irodasarkomat áthelyeztem egy napfényes, ablakkal teli szobába, ahol van helye a számitógépnek, nyomtatónak, szkennernek, s van helye a mappáknak, falinaptárnak is.

Irodasarok nappaliból leválasztva, jókora iróasztal-pulttal, természetes napfénnyel

Álmodozásom közepette néhány ötletes, praktikus képre bukkantam. Ezeken keresztül kapok inspirációt szinekhez és formákhoz. A képekből néhányat itt is közlök. Ami biztos: valamilyen világos, letisztult, irathalmok helyett rendezett mappákat és friss szineket látok a jövőbeni irodámban. Biztos lesz a falon néhány szép kép, az ablakban virágok, a sarokban egy olvasófotel.

Otthoni iroda és kreativ sarok ötvözése, ülősarokkal, "tárgyalóasztallal" és szines kiegészitőkkel

A képeket a Better Homes and Gardens oldalról vettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése