2012. november 4., vasárnap

Halloween, újra

Ez a harmadik halloweenom Amerikában. Az első alkalommal az újdonság erejével hatott rám az üzletekben és a házak dekorációin látható halloween őrület. Második alkalommal már magam is jelmezbe bújtam, s trick or treat túrára indultam. Idén kicsit visszafogottabban halloween-eztünk. 


Nem volt különösebb rákészülés, a ház bejáratához néhány őszi virágot, sárga tököt és mécsest tettünk csak ki, majd vártuk az édesség-gyűjtő portyára érkező fiatalokat. Közben a jelmezes felvonuláshoz én magam is újra kedvet kaptam. Idén Minnie egér voltam.

 
 Enese a Minnie babynek öltözött, az ő ötlete volt, hogy akkor én meg legyek Minnie, a felnőtt. Épp volt raktáron mindkét jelmezből. A család gyerkőcei között volt, aki KGB-ügynök lett erre az estére, de előkerült a mohácsi búsójárás egyik maszkja is. Akárki akármit mond, igazán szórakoztató jelmezbe bújni:)







1 megjegyzés:

  1. Nagyon ajánlom úr, Benjamin szolgáltatásait minden olyan személynek, akinek pénzügyi segítségre van szüksége, és bármilyen további igényt kielégítenek a magas könyvtárak felett. Ismét elismerést nyújtok önnek és munkatársainak rendkívüli kiszolgálásáért és ügyfélszolgálatáért, mivel ez nagy előnyt jelent a vállalatának, és kellemes élmény olyan ügyfelek számára, mint én. A legjobbakat kívánva a jövőre. Úr, Benjamin a legjobb módja annak, hogy könnyű kölcsönt szerezzen, itt van e-mail .. / lfdsloans@outlook.com Vagy beszéljen Benjamin úrral a WhatsAppon keresztül Via_ 1-989-394-3740 köszönöm azért, hogy őszinte szívemben ismét kölcsönsegítéssel segített nekem, örökké hálás vagyok.

    VálaszTörlés