2011. október 16., vasárnap

Blog-megújulás

Másfél éve blogolok, igy éppen rám fért egy kis frissités, megújulás. Na nem kell forradalmi újdonságokra gondolni, de bővitettem néhány elemmel az oldalamat. Ha kiváncsi vagy, nézd meg a bal oldali menüt. Milyen változást érzékelsz?

Elárulom: kereső funkciót helyeztem itt el, no meg láthatóak a bejegyzéseim cimkefelhője. Ez egy amolyan statisztika az oldalon lévő témákról. A legtöbbet Amerikáról irok, minél nagyobb a cimke betűje, annál több bejegyzést találsz róla. Az egyes cimkékre kattintva pedig a téma bejegyzéseit találod. Érdekes, nem?
Kitettem az oldalra az általam kedvelt blogokat is. Irtam már róluk, jó őket figyelemmel követni. A Szilva gasztroblogja jól követi a szezonális gyümölcsöket és zöldségeket, megtaláljuk itt a hagyományos, nagymamarecept alapján készült rétest és a kreativ, modern vaniliás paradicsomlekvárt is. Panyizsuzsi oldala igazán mai, nőies blog. Az üvegékszer-készitő anyuka kreativitása végtelen, legutóbb épp a műhelyének felújitását mutatta be, a képek magukért beszélnek. A videkielet.hu uj felfedezesem, a Balaton-felvidék vidékén történő eseményeket, hagyományokat mutatja be közvetlen, kedves formában.

S a végére hagytam a legfontosabbat: elindult a vendégházuk blogja. Rég terveztem, most szakitottam rá időt. A http://www.mandokivendeghaz.blogspot.com/ igy a masik blogom. Persze nem fogom elhanyagolni az oboriskát, de most kicsit a vendégház online megjelenésivel fogok foglalkozni. Jó teszt ez online marketingből, meglátjuk milyen látogatottságot, figyelmet tudunk elérni vele! Ha tetszik, légy követője a Vendégház blogjának is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése