2011. május 17., kedd

Költözés

Változások. Félév vége, nyári kurzus kezdete. Nagy kérdések: hazautazom-e a nyáron, vagy maradok itt, s kihasználom az USA-ban töltött időt? S mindeközben költözés.

Eltelt majdnem egy év, s lejárt a szolgálatom a családnál, ahol eddig laktam. Szolgálat. Mégha kezdtem is azt érezni, hogy a család részévé válok, rá kellett jönnöm: ez az állapot csak átmeneti, s ők nélkülem is egy kerek egészet alkotnak, én meg velük, vagy nélkülük is magam vagyok. Aztán mielőtt elkezdtem volna új szálláshelyet keresni, máris házhoz jött a megoldás: egy másik család felajánlotta, hogy náluk lakjam, jutányos áron, különállóként. Vannak itt is gyerekek, négyen, már nagyobbak. Így felvigyázást már nem igényelnek, viszont örülnek minden "vendégnek". Szóval egyik családból a másikba csöppentem. Igaz a mostani is magyar, de már Amerikában született minden tagja.

Tanulom magam. Hogy milyen egy családban, vagy egy családdal, egy család mellett élni.
Közben persze fel-felmerül a gondolat, hogy vajon jobb lenne-e külön, függetlenül lakni, vagy néhány diáktársammal együtt.
Otthon. Valahol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése