2016. május 16., hétfő

Használtból szépet

Lehet, hogy nem a legjobb tulajdonságom, de szeretem megmenteni a régit, a kopottat, a szépet. Amit más már kidobna vagy tűzre vetne, azt én kikukázom és hasznáhatóva teszem.

Mostanában ez divattá is vált, angolul shabby chique-nek, farm style-nak, magyarul vidéki vagy rusztikus stílusnak nevezik. Divattá vált a kopott, a régi.

Az elmúlt héten sok-sok kidobásra ítélt tárgyat mentettem meg. Csiszoltam, mázoltam, fúrtam és faragtam. Az eredményről meséljenek a képek.

Fogas zsalugáterből

Képkeret bontott ablakszárnyból

Régi thonett szék megújítva

Ülőpad egy egészen más bútorból - találjátok ki, hogy miből készült!

Régi parasztasztal új festéssel és gombbal

Ezek az ágyvégek dédapám korabeliek, egy modern ágyat fognak keretezni szépre festve

S hogy mi kell a fentiekhez? Mindössze másfél doboz festék, két ecset, némi csiszolópapír és sok-sok türelem! De megéri!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése