2013. március 4., hétfő

Dobozolok 2

Dobozolok, már megint. Irtam erről, amikor a nagy útra készültem 2010. augusztusában, s irom ugyanezt most, 2,5 év elmúltával. Akkor Budapesten a lakásomban gyártottam a dobozokat, most a bérelt szobácskámban teszem ugyanezt, Cleveland közelében.

Odahaza anno megszámlálhatatlan sok dobozt töltöttek meg a holmijaim. Egy kislakás, egy háztartás, sok év holmija került dobozba majd pincébe, raktárba, vagy éppen ismerősökhöz.

Itt jóval kevesebb holmim van, igyekeztem nem felhalmozni a dolgokat. Ha minden jól megy, a dobozolási projekt eredményeképpen 3 db dobozba, egy nagy és egy kis bőröndbe befér az összes holmim. Kilóra 3x30+23+10=123 a feladvány eredménye.

De amit igazán hazaviszek, az nem kerül a dobozokba és bőröndökbe. Nem tudom becsomagolni a segitő emberek jó szivét, a szerető ismerősök ölelését, az elmúlt időszak fáradtságos munkáját, a bejárt tájak szineit, illatát, az őzek, mókusok és madarak látványát az ablakomból.

Aki még nem tudná, hazatérek. Cleveland volt a hazám az elmúlt időszakban, de csak átmeneti tartózkodásra váltottam jegyet. A retúrjegyem holnap váltom be.

1 megjegyzés: