2012. október 16., kedd

Kicsikocsi vége

Kicsikocsi végleg úgy döntött, hogy feladja. Nyár elején állt le alattam, aztán egész nyáron pihentettem, nem tudtam eldönteni, hogy talpra áll-e egy javitással, vagy inkább a roncstelepen végzi. Elég nehéz volt kiengedem, elengednem, s végül döntenem: bármennyire is jól néz ki az autó kivülről és belülről is, nem éri meg hozzányúlni. Igy potom áron (az egykori vásárlási érték kevesebb mint 1o százalékát kaptam érte) szabadultam meg tőle.


Közben az úton néha szembejön velem a kis Hyundai Accent. Kisért. Láttam már ugyanolyan szinű és évjáratú változatát. Viszont most szemet szúrt az új, 2o12-es változata, mégpedig élénkzöldben. Úgy néz ki, mint egy béka: a szine, a felfelé ivelő hátsó része és rövid formája miatt. Ilyen lesz az új autóm! Már csak finanszirozó kell hozzá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése