2012. október 16., kedd

Esküvői fotográfus 2.

A hétvégén megint esküvői fotográfus voltam. Ez volt a harmadik itteni esküvőm. Odahaza két esküvőt fotóztam, s a feladat itt is megtalált. Jobban mondva én ajánlottam fel jó barátaimnak, hogy szivesen megörökitem őket. Igy kaptam lencsevégre januárban Lacit és Mónit, akkor a téli táj, a hó, a hideg volt a legnagyobb kihivás.

Most szeptemberben Lacit és Tündét fotóztam. Náluk a kismamás-domborodó pocak volt a kihivás, no meg a minimális idő, ami alatt a közeli belvárosi utcán és parkban próbáltunk szép képeket varázsolni. Még a park öntözőrendszerével is csatára keltünk: szépen elzárattuk a gyepbe épitett vizsugarat a fotózás idejére.


Most hétvégén nem én voltam a fő fotós, csak asszisztáltam. Petra fotóit már régóta csodáltam. Három gyerek mellett, otthon tanulta ki saját maga a fotózás tudományát. Képein varázslatosak a szinek és az arcok. Az esküvőn én voltam a back-up (tartalék) fotós: amig ő elölről örökitette meg a párt a templomban, én hátulról fotóztam a násznépet és a párt. A fotózás eredményéből csak izelitőnek tudok pár képet itt közzétenni. Azért még van mit tanulnom a profiktól!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése