2018. április 28., szombat

A virág (és aki mögötte van)

Ki a virágot szereti, rossz ember nem lehet - tartja a régi mondás. Szeretem a növényeket, az erdőt, a kertet, a virágokat. Ha lehet, saját magam kapirgálok is a ház előtti kiskertben, vagy a vidéki nagyobb kertben.

Viszont a tavasz és a kerti szezon még el sem kezdődött, s máris virág teremt nálam. Egyik nap hazafelé a kilincsemre akasztva ez a csodás gyöngyvirág-csokor várt. Lehet, hogy eltévesztették az ajtót? Lehet, hogy titkos hódolóm akadt? Valaki így akar nekem kedveskedni, köszönetet mondani?....

Türelmesen vártam egy-két napot, hátha jön valami üzenet, egy vicces hívás, s kiderül, ki volt az elkövető. Végül a Facebook-hoz folyamodtam: ha valaki az ismerőseim közül tud a dologról, jelezze! De az izgatott hozzászólásokon kívül nem kaptam direkt választ. S sajnos azóta sem derült ki, kinek volt ilyen csodás ötlete, s örömet szerzett vele nemcsak nekem, hanem rajtam keresztül még sokaknak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése