2018. március 21., szerda

Hímzés párnába

Két büszkeségemmel dicsekednék: két hímzett párnát is készítettem! A mintákat az interneten találtam, s nagyon megtetszettek. Mutatósak, egyszerűek.

Az első párna kifejezi a kézimunkázás ars poeticáját: "Nyugodj meg és hímezz". Én ezt megfordítanám: hímezz és nyugodj meg! Ez a párna a szemem előtt van minden nap, hogy eszembe jusson: ha már nagyon kiakadok, csináljak valami mást. Pl. kézimunkázzak.

A másik párna ajándék lesz. nekem az amerikai teleket juttatja eszembe, amikor a fák lomb nélkül, hóval betakarva sorakoztak, s néha feltűnt egy-egy tűzpiros cardinal nevű madár. Ennél a hímzésnél a párna bekeretezése is külön feladat volt. A másik munkánál már jól bevált csipkét és anyagmaradékot használtam.

Munka közben, a keret még tervezés alatt




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése