2017. augusztus 30., szerda

Balaton office

Home office lehet Budapesten vagy vidéken, mondjuk a Balaton partján. Itt igazi kihívást jelent az internetre felcsatlakozni: ha jön egy kis vihar, az rögtön elfújja a vételt, s nyugodt időben is max. közepesen megy a net.


Épp szorgoskodtam a héten, viszont a házban elég lassan tudtam csak haladni a munkáimmal. Az akadozó net miatt az udvaron kerestem jobb vételt és találtam is megfelelő munkahelyet: a napozóágyon.

Viszont a léhűtő macsekunk is itt tölti nem kevés lustálkodó idejét, s ráadásul a napozóágy lett a kedvenc helye. Mit lehet tenni: munkára fogtam. Vakon gépelni még nem tud, de egy kis simogatásért bátorít, támogatja a tevékenységem.

Ha pedig megunja a munkát, a megszokott pozíciót veszi fel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése