2014. október 28., kedd

Táskamánia

A nők többsége odavan a divatért. Nincs az a szekrény, ami elegendő lenne a ruháink számára. Mégis szezononként újabb darabokat kell beszereznünk. Van, aki a ruhákért lelkesedik, más a cipőkért. Én cipőtéren visszafogott vagyok. Inkább a kevesebb, de kényelmesebb darabokra szavazok. 

Táskák tekintetében az utóbbi időben szállt el velem a ló. A készen kapható női táskák többsége műanyag, műbőr, ízléstelen díszítéssel és ormótlan formákkal. Ezért most újra egyedi készítésű táskát szavaztam meg magamnak, rögtön kettőt is.



A standard laptoptáskák nem túl nőiesek. Bőröndszerűek, feketék, hatalmasak. Ehelyett a Wamp piacán egy kézműves laptop táskára figyeltem fel, ráadásul fekete-fehér virágos színben! Hát ez biztos nem jön szembe az utcán, mivel egyedileg, a saját laptopom méretére készítette a Suziartbag rugalmas és kreatív alkotója. 

Aztán morfondíroztam, hogy laptopomhoz már van táskám, de jó lenne valami nőies táska a téli szezonra. Színben a szürke-fekete kombináció mellett maradtam, mert ilyen színű kabátjaim vannak, s ez a párosítás az egyéb színekhez is illik. Egy jó bőrtáska vagyonokba kerül az üzletekben, a műbőrök pedig elég gyatrák. A Meska oldalán kerestem ezért magamnak kézműves készítőt, aki méretben és színben nekem való táskát szerkeszt. Íme! 


Szóval jöhet tél, eső, hó, én már felkészültem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése