2014. október 17., péntek

Csapatépítés Frankfurtban

Nemrég három napot töltöttem Frankfurtban. Németországban már elég rég jártam, így kiváncsi voltam, milyen lesz itt újra, értek-e még németül és hasonlók.


Most a munkám szólított ide. Általában keveset írok itt a munkámról, hiszen nem az a célom, hogy itt beszéljem ki a munkahelyi maceráimat. Több, mint fél éve már nem egy fő megbízónak dolgozom, hanem kettőnek. Az új munkám egy nemzetközi fejvadász cég, ahol főként az online marketing feladatokért felelek. Virtuálisan dolgozom, hiszen kollégáim más országokban, más időzónákban élnek, így skype-on és emailen tartjuk a kapcsolatot.


Most először tudtam velük személyesen találkozni, mivel ez a frankfurti meeting az éves, globális céges megbeszélés volt. A budapesti irodában dolgozókkal mentem, kicsit kívülállóként, hiszen én nem velük dolgozom, s ritkán látom őket az irodában. Már az odaút is igazán "színesre" sikeredett: kitaláltuk, hogy német színekbe öltözünk és úgy utazunk. Nem kis feltűnést keltettünk a reptéren a fekete alapon sárga-piros színkombinációban.

Frankfurtban csodás napsütés és három nagyon intenzív nap várt minket. Napközben csapatépítő feladatok, csoportos megbeszélés, össz-céges előadások és workshopok voltak. Esténként jó hangulatú vacsorák, iszogatások a teraszon. Volt, hogy hajnali 7kor közös sportprogrammal indítottuk a napot, s aztán Oktoberfest keretében mulatsággal zártuk azt.


Utolsó délután pár órára ki tudtunk menni a városba, "Mainhattan"-be, ahogyan az itteni felhőkarcolós belvárost hívják. A sétánk izgalmas utazással zárult, ugyanis alig fértünk fel a szállodába visszavivő vonatra: aznap focimeccs volt, s nem kevés drukker tartott a hotelünk felé, ami épp a stadion szomszédságában volt. A dolog komolyságát rohamrendőrök hada is hangsúlyozta. Nekem sikerült a ruházatommal "beleolvadni" a tömegbe: Frankfurt színe a piros-fekete, s aznap én pont ilyen színösszeállításban nyomultam, hasonlóan a meccsre érkező drukkerekhez.

A frankfurti kaland nem lett volna teljes eme "színes" élmények nélkül. Jó visszanézni ezeke a bohókás képeket. Hajrá Frankfurt!


Itt van még két videó a céges együttlétről:
https://www.youtube.com/watch?v=SGZbeGD_noI&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=cFZVlXy7s9I&feature=youtu.be






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése