2011. december 18., vasárnap

Karácsonyi kivánság

Egy mókás bejegyzést olvastam az egyetemi lapunkban:
"Ne ijjedj meg, ha egy piros ruhás, pocakos ember megpróbál téged egy zsákba szuszakolni. Csak mert téged kértelek karácsonyra."

Mást én se kérhetnék, nem is kérek. Nem vágyom ajándékokra, csomagbontásra és felesleges költekezésre. Csak rád, kedves barátom, barátnőm, családtagom, szomszédom. Az idődre, a figyelmedre, a meghallgatásodra, a közelségedre. Hiszen az én csomagomba sem fér sok, magamból tudok vinni, de abból sokat.

Nem interneten küldött karácsonyi jókivánságokra vágyom, ugyanis nem óhajtom a számitógép és a facebook előtt tölteni az ünnep idejét. Megteszi néhány kedves, kézzel irott sor (az amerikai posta gyors és megbizható, mégsem hozott nekem túl sok ünnepi lapot...). Megteszi egy találkozó, egy beszélgetés, a találkozásra való vágyakozás. Mert vágyom én is megérkezni, vágyok szeretetteljes fogadtatásra, s igen, örülnék ha rám is várna valaki (akár a reptéren vagy máshol...).

Zárásul a fenti sorok zenében. All I want for Christmas is You.

Legyen meghitt a karácsonyunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése