2016. november 24., csütörtök

Pro bono


Pro bono, vagyis önkéntesség. Olyan sokat írtam már erről.
Két önkéntes tevékenység határozta meg az eddigi életem.
Gazdagrét, Református Gyülekezet.
CTP, ösztöndíjprogram.

S hogy jön ehhez Bono, a U2 zenekar frontembere?
Hát pro Bono ő is.
Részletek a lenti interjúban vele.

Interjú Bono-val

Aki pedig azt szeretné megérteni, miért kellett nekem egykor, s miért kell ma Amerikába mennem, az nézze és hallgassa a lenti zenét.
Mert a világ nem csak az, amit látunk, amit életünk végéig élünk.
Mert nem egyénileg rólunk szól az élet, hanem másokról, közÜGYekről.
Hálaadás napja egy csodálatos nap (Beautiful Day).
Adj hálát.

U2 - Beautiful Day

"Nem ti választottatok ki engem, hanem én választottalak ki, és rendeltelek titeket arra, hogy elmenjetek és gyümölcsöt teremjetek, és gyümölcsötök megmaradjon, hogy bármit kértek az Atyától az én nevemben, megadja nektek." (János evangéliuma 15:16)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése