2015. július 17., péntek

Vihar után

"Vihar után" a címe kedves barátom, Votin Dóra képének. Tavaly egyik kiállításán láttam, s azonnal le is foglaltam. Dóra egy ideje bontott deszkákra fest, a fa erezetéhez, göcsörtjeihez alkotja saját fantáziájának képeit. Így született ez a pöttyöslabdás, napos vízparti képe is.


Talán a pöttyös labda fogott meg (ugye pirospöttyös ez is:), talán a Balatonpartra emlékeztető tájkép. A képet látva azonnal tudtam: egyszer a balatoni házam falát fogja díszíteni, behozva a házba a házhoz közeli, de onnét nem látható vízpartot. Jelzem, ez tavaly volt, amikor még háznak, tervnek nyoma sem volt.

Aztán eljött 2o15 és ezzel a balatoni házikó is megvalósult. Egyik utolsó dekorelemként kikerült a falra a Votin-kép is. A dolog csattanója, hogy mikor a házat átvettem, a kerítés melletti bokrok alján találtam egy régen odasodródott gumilabdát. Vihar után ez lett a megnyugvás helye itt. Labdával, piros pöttyökkel és napos vízparttal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése