2014. december 4., csütörtök

Magyar zene

Sokan még mindig megkérdik tőlem, miért jó nekem Magyarországon lenni.

Nem győzném sorolni az érveket:
csodás az építészetünk (erről az ősszel a Nemzeti Építészeti Szalon kiállításán egy hatalmas gyűjteményben is meggyőződhettem),
nagyszerű színészeink, filmjeink, színházaink vannak (54 kapcsán írtam a filmekről, hamarosan színházi élményeimről is beszámolok),
finomak az ételeink és a boraink (be is szereztem nemrég badacsonyi finomságokat, no meg hoztam mándoki szilvalekvárt, diót, préselt almalevet és házipálinkát).
S utoljára hagytam a lényeget: csodás zenekaraink és zenészeink vannak.

Nemrég a Budapest Bár koncertjén járva döbbentem rá, mennyire jó zenét csinálnak a hozzáértők. Az alapzenekart 13 énekes egészítette ki, akik mind saját koncerteket adnak, saját együttesben zenélnek.

Most tőlük válogattam össze pár zeneszámot, amik a mostani évek slágerei és egész jó zenék.

Jó szórakozást!















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése