2013. június 15., szombat

Családunk legkisebb tagjai

Végre személyesen is találkoztam családunk két legkisebb tagjával. Emma már 1,5 éves múlt, Matyi 3 hónapos. Mivel épp abban az időszakban születtek, amikor én Amerikában tartózkodtam, igy most kicsit megkésve tudtam őket személyesen is megismerni.


 A két kicsi Franciaországban született, Párizs közelében élnek Rambouillet városa mellett. A földek és az erdők sokban hasonlitanak itt a magyar vidékre, a házak, települések és az emberek kevésbé. Szüleiktől francia és magyar szót hallanak, értenek, érdekes lesz, melyik nyelven is szólalnak meg először.


Több mint egy hétig voltam látogatóban náluk, s nagyon örülök, hogy erre a kis időre életük része lehettem. Hamar összehaverkodtunk, hiszen mindkét kicsi közvetlen, barátságos természetű. Részemről hamar belejöttem a pelenkázós, etetős, altatós, sétálós körforgásba. Emmával sokat táncikáltunk, énekeltünk, az udvaron virágot szedtünk. Matyi jólnevelt kislegényhez méltóan evés után kicsit nézelődött, majd gond nélkül elszunditott. Kivánni sem lehetne jobb gyerkőcöket.


A lenti képen két kis angyal, engem a két kicsire emlékeztet. Az angyallánynak ugyanolyan göndör fürtjei vannak, mint Emmának, az angyalfiú pedig olyan kedves, mint Matyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése