2017. október 23., hétfő

GLS, az meg mi?

Az elmúlt fél évben egy új projekten dolgoztam. A GLS Nemzetközi Vezetői Konferencia októberi kétnapos rendezvényét készítettük elő, én az online kommunikációért feleltem.


Két hete volt a rendezvény, így most erről már múlt időben számolhatok be. A mellékelt képek mutatják, hogy milyen sokan jöttek el. 4oo résztvevő volt jelen Budapesten, a MOMKult-ban. 1o előadást néztük meg együtt, a legtöbb anyag amerikából érkezett videón, szinkronizálva, volt egy magyar előadónk is.


Sajtónyilvános megnyitót péntek délután tartottunk. A sajtó jelenlegi helyzetében nincsen elég újságíró, s aki van, s nyitott lenne egy ilyen alkalmon részt venni, az idő hiányában nem tud eljönni. Ezért ha "élő" közvetítés nem is volt, utólag néhány helyen leközölték a rendezvény beszámolóját.


A rendezvény helyszínén 4o önkéntes dolgozott, köztük többen, akik az egész év folyamán segítették a konferencia szervezőit, fordítóit, a honlap és az online jegyelővétel működését. Közülük 2 társaságában vettem részt az angliai tréningen, amiről már beszéltem. Mi már a rendezvény másnapján elkezdük az előkészületeket a következő évi rendezvényre.


Itt egy sajtóbeszámoló: http://www.parokia.hu/v/vezess-ott-ahol-vagy/

A rendezvény honlapja: www.glshungary.hu

A magyar csapat az angol GLS színpadán





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése